Guia de compra

Com em registro?

A la botiga del Zuritoacasa clicant a l’apartat “Registra’t” es desplegarà un menú. S’obrirà una finestra, on hauràs d’omplir el formulari, amb les teves dades i se’t crearà un usuari i una contrasenya que podràs canviar en aquest mateix instant.
Un cop fet, podràs accedir al teu compte amb les credencials que has introduït.

Como accedeixo al meu compte?

A la botiga del Zuritoacasa clicant a l’apartat “Accedeix al teu compte”, es desplegarà un menú. Introdueix les dades del teu compte, el teu nom d’usuari i la contrasenya, que vas posar quan et vas registrar per primer cop.

Com faig una comanda?

Per poder realitzar una comanda cal estar registrat a la botiga, de Zuritoacasa. Pots afegir tots els productes que necessitis a la teva cistella, i un cop has seleccionat tots els articles, pots anar a “Finalitzar compra”, on podràs seguir els sencills passos per a realitzar la comanda.

A l’accedir a la botiga en línia, hauràs de triar entre que t’enviem la comanda a una adreça que tu tries, o recollir la comanda a les nostres instal·lacions. Un cop completat aquest pas rebrem la seva comanda, i procedirem a fer l’enviament.

Com selecciono articles?

Els articles están organitzats per categories de productes, que es poden visualitzar en el menú. Fent clic en aquestes categories, es poden visualitzar les famílies on es troben els articles. Apareixeran les famílies organitzades i entrant en cadascuna podràs veure els articles corresponents.

Com defineixo la quantitat de cada article?

Cada article mostrat, té un botó ràpid per afegir l’article a la comanda, i per incrementar o reduir el nombre d’unitats desitjades o el seu pes. Punxant a la foto de l’article s’accedirà a la fitxa amb informació detallada de l’article, i des de la mateixa també es podrà afegir l’article a la comanda, i incrementar o reduir el nombre d’unitats.

Com elimino un artícle de la cistella?

Per eliminar un producte de la cistella de la compra, situa el cursor del ratolí sobre el botó “Validar cistella” i es desplegarà un menú amb els productes seleccionats.
Per eliminar un determinat producte, només cal posar a zero la quantitat del mateix o fer clic a sobre de la galleda que hi ha a la banda de cada article.
Per eliminar TOTS els productes de la cistella hauràs de clicar a l’opció “Buidar cistella” que apareix a la part superior dreta, de menú desplegat.

Puc fer canvis a la meva comanda?

No. Un cop hagis finalitzat la teva comanda en línia no podràs afegir o eliminar productes o canviar les quantitats.

Hi ha un import mínim / màxim per realitzar una comanda?

Hi ha un import mínim de 15 euros de compra per realitzar un desplaçament, és a dir, el servei delivery. Com a takeaway, no hi ha comanda mínima. En cas de rebre una comanda amb un import massa elevat ens posarem en contacte amb tu per verificar que la comanda és correcta.

Sempre hi ha disponibilitat dels articles de la botiga?

A la botiga de Zuritoacasa, treballem, perquè sempre tinguis disponible el producte que necessites. En el cas, que preparem la teva comanda, ens trobem que no disposem d’algún article dels que ens has sol·licitat, ens posarem en contacte amb tú, si en el moment de registrar-te així ens ho vas indicar. Si no vols que ens posem en contacte amb tú, quan no disposem d’un article, t’ho notificarem.

Com puc saber si Zuritoacasa serveix al meu domicili?

Fem enviaments per codis postals de Terrassa i Matadepera.

Puc navegar per la web sense estar registrat?

Sí, podràs navegar per la web, i veure els diferents articles que están disponibles a la Botiga Online. A més de navegar per la web, pots anant afegin productes a l’cistella i un cop vulguis realitzar la comanda, et demanarem les credencials d’accés al compte per a formalitzar la comanda.

Com incloc una adreça d’enviament?

Abans de fer la primera comanda a la botiga online, hauràs d’indicar a “Les meves dades” la direcció, o direccions a les quals se’t poden enviar les comandes. El primer que farem quan vulguis començar una comanda, és preguntar-te per la direcció d’enviament, que haurà de ser una de les que ja has inclòs a “Les meves dades”. També podràs seleccionar una botiga, de les que oferim com a opció, com a lloc de recollida.

Com consulto les comandes que ja he realitzat?

Dins de l’apartat “Les meves compres” podràs consultar totes aquelles comandes que hagis realitzat. A més, a partir d’una comanda ja realitzada, podràs afegir tots els seus articles a la comanda que estiguis realitzant.

Puc canviar l’hora / data de lliurament?

Un cop ja s’ha realitzat la comanda nosaltres passem la nota a l’empresa de transport. Ells es posaran en contacte amb vostè per establir un dia i hora de lliurament.

Com recupero la contrasenya?

En l’apartat de “Accedeix al teu compte” a la web, hi ha l’opció de “vaig oblidar la contrasenya”. Clicant aquí se’t demanaran les credencials oportunes, i se t’enviarà una nova contrasenya al teu mail, tambè se’t donarà l’opció de canviar-la.

Puc canviar la meva adreça de correu electrònic?

Pots canviar la teva adreça de mail les vegades que vulguis. Per a això hauràs d’accedir a la botiga en línia i en l’apartat “Els meus Dades” podràs realitzar el canvi de mail.

Puc demanar la factura electrònica?

Sí, podràs demanar factura electrònica (Format PDF) de les teves comandes en el moment de seleccionar la direcció i franja de lliurament. També podràs sol·licitar la factura d’una comanda anterior, posant-te en contacte amb el nostre Servei d’Atenció a l’Client. En tots dos casos, te l’enviarem per correu electrònic en un termini de 48 hores.

Quins són els mètodes de pagament disponibles?

Admetem el pagament amb targeta de crèdit i dèbit o en efectiu.

Quines targetes s’accepten per pagar les comandes?

Per pagar les comandes acceptem targetes de crèdit i de dèbit i efectiu. Els tipus de targetes que es poden usar per a fer el pagament són: VISA, VISA Electron, Mastercard i Maestro.

Puc pagar amb una targeta que no estigui al meu nom?

La comanda es lliurarà a titular de la targeta que s’ha utilitzat per fer el pagament. En el moment del lliurament de la comanda podem sol·licitar per seguretat la presentació tant de l’NIF amb el qual et vas registrar, així com el NIF de titular de la targeta per comprovar que el lliurament és correcta.

La responsabilitat d’autorització per a la recepció i signatura de l’albarà de lliurament per part d’una tercera persona és responsabilitat de client.

Quan es carrega el pagament al compte bancari?

El pagament es carrega en el compte en el moment en que t’entreguem la comanda. Si posteriorment en algun cas calgués fer una devolució que comporti un abonament aquest es realitzarà directament al teu compte

Com es transporta la comanda?

La comanda es transporta mitjançant empreses de transport amb vehicles condicionats i preparats de manera apropiada per a l’enviament dels productes

És possible enviar la comanda a una adreça diferent a titular de l’pagament?

Sí, a “Les meves dades” pots tenir més d’una adreça d’enviament. Quan iniciïs una comanda et preguntarem sempre la direcció d’enviament a la qual portar-lo. La comanda es lliurarà a la persona que ha realitzat el pagament de la comanda.

Com es prepara la meva comanda a la botiga?

Una vegada que finalitzes la comanda, aquest es rep al Zuritoacasa i un equip de professionals comença a treballar perquè la teva comanda arribi amb la màxima qualitat a la teva adreça d’enviament, respectant les mesures actuals, per el covid-19.

Scroll to Top